Παρακάτω θα βρείτε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις

Παραγγελίες & Πληρωμές

Ε:

Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Α:

Από την καταχώρηση κιόλας της παραγγελίας,  σας ενημερώνουμε μέσω email  σε ποιο στάδιο βρίσκεται. Επίσης μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξή της από τον λογαριασμό σας.

Τα στάδια είναι τα εξής:

Καταχώρηση – Η παραγγελία έχει καταχωρηθεί στο σύστημά μας.
Σε επεξεργασία – Η παραγγελία σας βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας και της εύρεσης των προϊόντων.
Ολοκλήρωση – Η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί και έχει αποσταλεί.

Ε:

Πώς χρησιμοποιώ ένα ηλεκτρονικό κουπόνι (promotion code);

Α:

Εάν έχετε κάποιο ηλεκτρονικό κουπόνι , θα έχετε τη δυνατότητα καθώς θα είστε στο πεδίο της πληρωμής και αφού επιλέξετε πληρωμή με κωδικό προσφοράς να εισάγετε τον αναγραφόμενο σε αυτό κωδικό. Εφόσον το κουπόνι σας είναι έγκυρο, αυτομάτως θα πραγματοποιηθεί η έκπτωση που αναφέρεται στο κουπόνι. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο ένα ηλεκτρονικό κουπόνι ανά παραγγελία. Διατηρούμε το δικαίωμα, αφού πρώτα σας ενημερώσουμε, να ακυρώσουμε μία παραγγελία εάν έχει χρησιμοποιηθεί ηλεκτρονικό κουπόνι που δεν έχει εγκριθεί ή εκδοθεί από την εταιρεία μας.

Ε:

Ποιούς τρόπους πληρωμής δέχεστε;

Α:

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την αγορά σας με τους παρακάτω 2 τρόπους:

•  Με πιστωτική κάρτα: Το www.santaletter.gr  έχει λάβει όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω της πιστωτικής σας κάρτας. Όλες οι συναλλαγές γίνονται μέσω των online συστημάτων της Alpha Bank, δηλαδή με την μέγιστη ασφάλεια και την εγγύηση της Alpha Bank. Το σύστημα του santaletter.gr δεν παρεμβαίνει με κανένα τρόπο στις συναλλαγές και δεν έχει καμία πρόσβαση στους κωδικούς της  Πιστωτικής Κάρτας σας.

 •  Με Τραπεζική Κατάθεση στον παρακάτω  λογαριασμό :

AlphaBank

IBAN  GR 2501 4022 6022 600200 2012 906 

Τα τραπεζικά έξοδα της κατάθεσης επιβαρύνουν τον καταθέτη. Παρακαλούμε αφού πραγματοποιήσετε την κατάθεση στον παραπάνω λογαριασμό , να μας στείλετε το αντίγραφο τραπεζικής εντολής στο email  info@santaletter.gr . Εμείς αφού επαληθεύσουμε άμεσα την κατάθεση , θα σας αποστείλουμε έναν μοναδικό κωδικό , τoν οποίο θα έχετε τη δυνατότητα να εισάγετε , δίνοντάς σας έτσι την δυνατότητα να προχωρήσετε στην προσωποποίηση του πακέτου που έχετε επιλέξει . 

Ε:

Ποιά είναι η διαδικασία της παραγγελίας από το Santa Letter;

Α:

Πρώτα πρέπει να επιλέξετε ποιο από τα 3 πακέτα που σας παρέχει το Santa Letter  σας ενδιαφέρει. Αφού επιλέξετε το πακέτο, βίντεο, τηλεφώνημα, η γράμμα, και δείτε η ακούστετε τα δείγματα, πατήστε το banner όπου αναγράφεται η τιμή του. Αφού το κάνετε αυτό θα μεταφερθείτε αυτόματα στην «Είσοδο» . Αμέσως θα εμφανιστεί στο κέντρο της οθόνης σας ένα παράθυρο που έχει σαν τίτλο Καλώς ήρθατε. Στο παράθυρο εμφανίζονται δυο λευκά banner, ένα που λέει Καλώς ήρθατε και πάλι, και ένα που λέει Νέος χρήστης. Εάν έχετε ήδη δημιουργήσει ένα λογαριασμό στο Santa Letter επιλέγετε με το ποντίκι σας το banner Καλώς ήρθατε και πάλι , η εάν δεν έχετε δημιουργήσει έναν λογαριασμό στο Santa επιλέγετε με το ποντίκι σας το banner Δημιουργία λογαριασμού. Να σημειωθεί εδώ η δημιουργία λογαριασμού  είναι  απαραίτητη γιατί μόνο έτσι μπορείτε να πραγματοποιήσετε  την κλήση του  προσωποποιημένου  τηλεφωνήματος , καθώς μόνο από εκεί μπορείτε  να δείτε ή να κατεβάσετε στον υπολογιστή σας το προσωποποιημένο βίντεο.

Το Santa Letter σας δίνει και την δυνατότητα εάν δεν θέλετε να δημιουργήσετε ένα προσωπικό λογαριασμό να συνδεθείτε στο σύστημα με τον λογαριασμό σας στην Google η στον στο Facebook. Όταν λοιπόν συνδεθείτε θα προχωρήσετε στο επόμενο βήμα όπου είναι η εξόφληση του πακέτου σας. Εκεί  η θα πραγματοποιήσετε την εξόφληση του πακέτου σας μέσω της πιστωτικής σας κάρτας στο  online σύστημα πληρωμών της Alpha Bank  ή εάν έχετε θα τοποθετήσετε τον Κωδικό Προσφοράς και στη συνέχεια το πεδίο με την ένδειξη «Επόμενο». Τέλος, αφού διαβάσετε προσεκτικά και συμφωνήσετε με τους Όρους Χρήσης και την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του Santa Letter , πατήστε το πεδίο με την ένδειξη «Επόμενο» .Στη συνέχεια μεταφερθείτε στην ενότητα τα βίντεο και τηλεφωνήματα μου, και  συγκεκριμένα εκεί που αναγραφεί ανεκτέλεστες παραγγελίες. Εκεί εμφανίζονται όλα τα πακέτα που θέλετε να προσωποποιήσετε. Θα πρέπει να γνωρίσετε όλες τις  απαραίτητες λεπτομέρειες για το αγγελούδι σας απαντώντας σε σχετικές και χρήσιμες ερωτήσεις που θα επιτρέψουν στο σύστημα μας  να συνθέσει αυτόματα το απόλυτα προσωποποιημένο αποτέλεσμα .

Ε:

Πώς θα ξέρω αν η παραγγελία μου έχει πραγματοποιηθεί;

Α:

Μόλις η παραγγελία σας πραγματοποιηθεί , θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο email που θα σας ενημερώνει για το πακέτο που επιλέξατε , το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας και θα επιβεβαιώνει τις πληροφορίες που εσείς καταχωρήσατε κατά την παραγγελία, δηλαδή εάν έχετε αγοράσει το προσωποποιημένο γράμμα, θα εμφανίζεται στο email η διεύθυνση αποστολής του προσωποποιημένου γράμματος από τον Αι Βασίλη,  καθώς και άλλες  πληροφορίες . Μόλις η παραγγελία σας προωθηθεί για παράδοση, θα λάβετε άλλο επιβεβαιωτικό email που θα σας πληροφορεί σχετικά αναγράφοντας και τον κωδικό αποστολής του πακέτου.

Ε:

Μπορώ να τροποποιήσω την παραγγελία μου;

Α:

Από τη στιγμή που ολοκληρωθεί η παραγγελία δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές.

Ε:

Τι πολιτική επιστροφών έχετε;

Α:

Πιστεύουμε πως θα μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες μας. Στόχος μας είναι να σας κάνουμε μέρος της οικογένειας του Santa Letter  παρέχοντας υπηρεσίες επαγγελματικές αξιόπιστες, και υψηλού επιπέδου. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο δεν μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι, δεσμευόμαστε να επιστρέψουμε πίσω τα χρήματα που δαπανήσατε. Σας διασφαλίζουμε λοιπόν, με την εγγύηση 60 ημερών που προσφέρουμε στους πελάτες μας.

Προκειμένου να τεθεί σε ισχύ η εγγύηση επιστροφής χρημάτων, αποτελεί προϋπόθεση να μας έχετε επιστρέψει πρώτα  όλα τα προϊόντα που έχετε παραλάβει , με δικό μας κόστος , καθώς επίσης να μας ενημερώσετε με email για τον λόγο που  δεν μείνετε ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες μας. Η παραπάνω προϋπόθεση έχει δημιουργηθεί προκειμένου να υπάρχει προστασία από κακόβουλη χρήση της εγγύησης. Τα χρήματα επιστρέφονται σε IBAN λογαριασμό τράπεζας που θα μας υποδείξετε.

Εγγραφή Μέλλους

Ε:

Είναι απαραίτητη η εγγραφή μέλους στο Santa Letter ;

Α:

Η εγγραφή είναι  απαραίτητη. Αφού επιλέξετε  κάποιο από τα 3 πακέτα που επιθυμείτε να προσωποποιήσετε, το σύστημά μας  θα σας καθοδηγήσει αυτόματα να εγγραφείτε ως νέο μέλος. Τα στοιχεία που πρέπει να εισάγετε χρησιμοποιούνται,  για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας, όπου μόνο από εκεί  μπορείτε να πραγματοποιήσετε  την κλήση του  προσωποποιημένου  τηλεφωνήματος , καθώς μόνο από εκεί μπορείτε  να δείτε ή να κατεβάσετε στον υπολογιστή σας το προσωποποιημένο βίντεο.Επίσης η εγγραφή είναι  απαραίτητη  για  να  μπορείτε να ενημερώνεστε πρώτοι για τρέχουσες προσφορές, και προκειμένου να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μας μαζί σας.

Ε:

Ποια είναι η διαδικασία ανοίγματος Λογαριασμού;

Α:

Επιλέγετε στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας μας την λέξη  «Είσοδος». Αμέσως θα εμφανιστεί στο κέντρο της οθόνης σας ένα παράθυρο που έχει σαν τίτλο Καλώς ήρθατε. Στο παράθυρο εμφανίζονται δυο λευκά banner, ένα που λέει Καλώς ήρθατε και πάλι, και ένα που λέει Νέος χρήστης. Εσείς επιλέγεται με το ποντίκι σας το Νέος χρήστης. Στο επόμενο παράθυρο που θα εμφανιστεί στην οθόνη σας δίνετε η δυνατότητα εάν εσείς θέλετε, να κάνετε είσοδο στο Santa Letter χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό σας στην Google ή τον λογαριασμό σας στο Facebook. Εάν όμως επιθυμείται να δημιουργήσετε ξεχωριστό λογαριασμό χρήστη στο Santa Letter επιλέγετε με το ποντίκι σας το banner Δημιουργία λογαριασμού. Στο επόμενο βήμα θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε το ονοματεπώνυμό σας, το email σας, και τον προσωπικό κωδικό πρόσβασής που εσείς θέλετε. Πριν ολοκληρώσετε πατώντας το banner Εγγραφή,  θα πρέπει να διαβάσετε προσεκτικά τους  Όρους χρήσης και Προσωπικών δεδομένων που διέπουν αυτή την ιστοσελίδα. Αφού θα έχετε ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής θα πρέπει να ελέγξετε το email σας  για τον σχετικό σύνδεσμο επιβεβαίωσης. 

Ε:

Εχω ξεχάσει τον κωδικό μου

Α:

Για να «συνδεθείτε» με τον Λογαριασμό σας θα πρέπει να εισάγετε το email σας και τον κωδικό σας. Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, θα πρέπει να ακολουθήσετε την ακόλουθη διαδικασία:Επιλέξτε τον Σύνδεσμο «Σύνδεση» στο επάνω δεξιό μέρος της αρχικής σελίδας. Στη σελίδα εισαγωγής στοιχείων που θα εμφανιστεί, επιλέξτε τον Σύνδεσμο «Ξεχάσατε Τον Κωδικό Σας;». Στην σελίδα που θα ανοίξει, θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε το email σας. Στην συνέχεια πατήστε το πλήκτρο «Υποβολή». Στην διεύθυνση email που δώσατε θα σας σταλεί ο νέος σας Κωδικός, με τον οποίο θα έχετε πλέον πρόσβαση στα στοιχεία του λογαριασμού σας.Αφού συνδεθείτε με τον Λογαριασμό σας, μπορείτε να αλλάξετε τον Κωδικό που σας αποστείλαμε με κάποιον άλλο της αρεσκείας σας.

Ε:

Δεν μπορώ να κάνω είσοδο στον λογαριασμό μου

Α:

Σιγουρευτείτε ότι μετά την εγγραφή σας, λάβατε ένα email επιβεβαίωσης από το Santa Letter . Κάντε κλικ στο σύνδεσμο που θα βρείτε μέσα σε αυτό το email . Αν δεν βρείτε το email επιβεβαίωσης στα εισερχόμενα, ελέγξτε στο φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

Ε:

Πώς μπορώ να επαναφέρω τον κωδικό πρόσβασης;

Α:

1.    Κάντε κλικ σε αυτήν τη σύνδεση: Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης.
2.    Εισαγάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήσατε όταν δημιουργήσατε τον λογαριασμό σας στο Santa Letter.
3.    Στη συνέχεια, πατήστε το κουμπί Ανάκτηση κωδικού.
Θα σας αποσταλεί αυτόματα στο email σας ένας σύνδεσμος για να ορίσετε νέο κωδικό.Προσοχή, ο σύνδεσμος που θα σας αποσταλεί θα είναι ενεργός για μία ώρα.Ακολουθήστε τον σύνδεσμο που θα σας αποσταλεί, και πληκτρολογήστε το νέο κωδικό που επιθυμείτε.

 

Ε:

Πώς μπορώ να διαγράψω το λογαριασμό μου στο Santa Letter;

Α:

Για να διαγράψετε το λογαριασμό σας στο Santa Letter, μαζί με όλο το υλικό που έχετε δημιουργήσει στις υπηρεσίες του, θα πρέπει να μεταβείτε στον λογαριασμό σας.Όταν ανοίξει η καρτέλα "Το προφίλ μου", πατήστε "Διαγραφή λογαριασμού", Προσοχή, ο λογαριασμός σας θα διαγραφεί τελείως και δεν θα μπορείτε να ανακτήσετε τα παλιά σας στοιχεία.Στη περίπτωση που διαπιστώσετε πως υλικό που έχετε δημιουργήσει, εξακολουθεί να εμφανίζεται σε κάποια υπηρεσία, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

Τεχνικά Θέματα

Ε:

Είναι ασφαλής η ιστοσελίδα σας;

Α:

Η εταιρία μας χρησιμοποιεί τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας για την προστασία των προσωπικών δεδομένων,  σεβόμενοι την ευαισθησία των πληροφοριών που δίνονται από τους χρήστες. Χρησιμοποιούμε Secure Sockets Layer (SSL) για την κρυπτογράφηση όλων των προσωπικών πληροφοριών πριν από τη προβολή τους . Για να αυξήσουμε περισσότερο  το επίπεδο εμπιστοσύνης των χρηστών στο Sanata Letter και να εξασφαλίσουμε την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των πελατών μας , η εταιρία μας έχει προμηθευτεί το πιστοποιητικό EV SSL - Extended Validation SSL Certificate από την κορυφαία στο είδος της εταιρία, Comodo Μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ. Ωστόσο δεδομένης της φύσης του διαδικτύου και των τεχνολογιών που σχετίζονται με το διαδίκτυο, οι κίνδυνοι παραμένουν. Ως εκ τούτου, η εταιρία μας δεν μπορεί και δεν εγγυάται ούτε δηλώνει ότι όλα τα προσωπικά δεδομένα χρηστών και προσωπικών στοιχείων τρίτων, ( παιδιού, αγαπημένου σας προσώπου )  που αναρτώνται από εσάς στο σύστημα του SantaLetter.gr για την δημιουργία των προσωποποιημένων πακέτων μπορούν να προστατεύονται πλήρως. Οποιεσδήποτε πληροφορίες που παρέχετε μέσω της χρήσης σας στο SantaLetter.gr θα πρέπει να αντιμετωπίζονται με τη δέουσα προσοχή. Μπορείτε να δείτε ΕΔΩ

Τηλεφώνημα από τον Άγιο Βασίλη

Ε:

Πως πραγματοποιώ την κλήση του τηλεφωνήματος από τον Αι Βασίλη;

Α:

Αφού έχετε ολοκληρώσει όλα τα βήματα της παραγγελίας σας ,και είστε συνδεδεμένος/η στον λογαριασμό σας,  μπορείτε να μπείτε στην ενότητα <Τα βίντεο και τηλεφωνήματά μου>, όπου θα δείτε στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας του Santa Letter δίπλα από το λογότυπο. Αμέσως  θα μεταφερθείτε στη σελίδα όπου περιέχονται τα προσωποποιημένα τηλεφωνήματα η βίντεο  που έχετε κάνει στο Santa Letter. Αφού επιλέξετε τη φράση <Τα τηλεφωνήματά μου> , θα εμφανιστούν στην οθόνη σας όλα τα προσωποποιημένα τηλεφωνήματα όπου έχετε στο λογαριασμό σας . Επιλέγοντας το εικονίδιο με το τηλέφωνο θα σας ανοίξει ένα μικρό παραθυράκι στο κέντρο της οθόνης σας , όπου θα πρέπει να συμπληρώσεται τον αριθμό τηλεφώνου που θέλετε να γίνει η κλήση . Να σημειώσουμε εδώ ότι η κλήση μπορεί να γίνει 3 φορές . Για τον λόγο αυτό φροντίστε να είστε σίγουροι ότι θα σηκώσει το αγγελούδι σας το τηλέφωνο! Οι χώρες που μπορείτε να πραγματοποιήσετε την κλήση  είναι η Ελλάδα και η Κύπρος . Η κλήση μπορεί να γίνει και σε σταθερό τηλέφωνο και σε κινητό.  Από την στιγμή που θα πατήσετε κλήση , μέσα σε 2-3 δευτερόλεπτα το τηλέφωνο θα χτυπήσει ως δια μαγείας !   

Ε:

Χρεώνομαι επιπλέον για τη τηλεφωνική κλήση;

Α:

Όχι . Στην τιμή του πακέτου εμπεριέχεται η χρέωση. 

Ε:

Τι γίνεται εάν δεν υπάρχει το όνομα του παιδιού στη λίστα για το τηλέφωνο ή το βίντεο ;

Α:

Στη λίστα μας έχει συμπεριληφθεί ένας πληρέστατος κατάλογος ονομάτων, ο οποίος κάθε χρόνο ανανεώνεται.  Ωστόσο, εάν το όνομα του παιδιού δεν περιλαμβάνεται, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εκ των εξής προτεινόμενων στη λίστα μας προσφωνήσεων. Μικρή μου, Μικρό Παιδί, Μικρό Παιδί, Ομορφούλα, Ομορφούλη.

Ε:

Τι γίνεται εάν δεν υπάρχει η πόλη του παιδιού στη λίστα για το τηλέφωνο ή το βίντεο ;

Α:

Στη λίστα μας έχει συμπεριληφθεί ένας πληρέστατος κατάλογος περιοχών της Ελλάδος και της Κύπρου , ο οποίος κάθε χρόνο ανανεώνεται. Ωστόσο εάν η πόλη του παιδιού δεν περιλαμβάνεται, μπορείτε να κάνετε χρήση του Νομού κατοικίας.

Ε:

Πόσο καιρό θα είναι διαθέσιμο το εξατομικευμένο τηλεφώνημα στον λογαριασμό μου ;

Α:

Το εκάστοτε εξατομικευμένο τηλεφώνημα παραμένει διαθέσιμο στον λογαριασμό σας προς χρήση μέχρι τις αρχές Ιανουαρίου, ο λογαριασμός σας όμως παραμένει ενεργός για μελλοντικές σας αγορές.

Ε:

Πως φτιάχνω το τηλεφώνημα;

Α:

Για την δημιουργία του τηλεφωνήματος  ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

α. Πατήστε στο πάνω μέρος του site την ενότητα ( Φτιάξτε ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ) Πατήστε εδώ 

β. Στη συνέχεια πατήστε το πράσινο banner «Αγορά Μηνύματος»

γ. Στο παράθυρο που σας ανοίγει (  Καλώς Ήρθατε ) εάν είστε καινούργιος  χρήστης του Santa Letter,  θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό χρήστη πατώντας το button Νέος Χρήστης . Εάν ήδη έχετε λογαριασμό στο Santa Letter πατήστε το button Καλώς ήρθατε και πάλι, και συμπληρώστε το email που έχετε δώσει κατά την εγγραφή σας και τον κωδικό ασφαλείας.  Για να μπορείτε να δημιουργήσετε, να αγοράσετε και να διαχειριστείτε τις τηλεφωνικές σας κλήσεις είναι απαραίτητο να έχετε έναν λογαριασμό χρήστη.

δ. Αφού μπείτε θα εμφανιστεί στην οθόνη σας, το καλάθι αγορών, όπου θα πρέπει να επιλέξτε τον αριθμό των τηλεφωνικών μηνυμάτων που θέλετε, η όποια άλλη υπηρεσία θέλετε να αγοράσετε .  Στην συνέχεια πατήστε «Επόμενο Βήμα»

ε. Θα ανοίξει αυτόματα στον υπολογιστή σας το παράθυρο της πληρωμής. Εάν θέλετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα επιλέξτε την ενότητα «Με Πιστωτική κάρτα» και στη συνέχεια πατήστε το button «Επόμενο Βήμα». Εάν θέλετε να πληρώσετε με κωδικό προσφοράς  επιλέξτε «Με Κωδικό Προσφοράς» και αφού συμπληρώσετε τον «Αριθμό Κουπονιού» πατήστε «Εφαρμογή». Επιβεβαιώστε το «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι όλους τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων» και πατήστε «Επόμενο Βήμα»

ζ. Στη συνέχεια πατήστε στο πάνω μέρος του Site το «ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ & Τηλεφωνήματά μου», και στη σελίδα που θα ανοίξει, επιλέξτε την ενότητα «Ανεκτέλεστες Παραγγελίες». Από εκεί ξεκινά η διαδικασία προσωποποίησης. Πατώντας «Δημιουργήστε το τηλεφώνημα  τώρα», θα πρέπει να δώσετε στο σύστημα όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες για το παιδί σας, που θα βοηθήσουν στην αυτόματη δημιουργία του προσωποποιημένου αποτελέσματος.

η. Αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία, πατήστε στο πάνω μέρος του Site το «ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ & Τηλεφωνήματά μου», και στη σελίδα που θα ανοίξει, επιλέξτε την ενότητα «Τα Τηλεφωνήματα μου». Από εκεί μπορείτε να πραγματοποιήσετε το τηλεφώνημα στο παιδί σας, όποτε εσείς  θέλετε! Σημειώστε ότι πρόσβαση στα βίντεο, τηλεφωνήματα, ή γράμματα, έχετε μόνο εσείς! Η εκάστοτε προσωποποιημένη υπηρεσία παραμένει διαθέσιμη στον λογαριασμό σας προς χρήση μέχρι το τέλος Ιανουαρίου, ο λογαριασμός σας όμως παραμένει ενεργός για μελλοντικές αγορές.

Βίντεο από τον Άγιο Βασίλη

Ε:

Πόσο καιρό θα είναι διαθέσιμο το βίντεο στον λογαριασμό μου ;

Α:

Το εκάστοτε εξατομικευμένο βίντεο παραμένει διαθέσιμο στον λογαριασμό σας προς χρήση μέχρι τις αρχές  Ιανουαρίου, ο λογαριασμός σας όμως παραμένει ενεργός για μελλοντικές σας αγορές.

Ε:

Το σύστημα δεν δέχεται τη φωτογραφία που προσπαθώ να ανεβάσω.

Α:

Για την διαδικασία απαιτείτε σταθερός υπολογιστής.Εάν ωστόσο συνεχίζεται να έχετε πρόβλημα , δοκιμάστε ένα από τα παρακάτω! 

α.Δοκιμάστε να κάνετε την διαδικασία με άλλο πρόγραμμα περιήγησης , όπως Google Chrome.

β.Επίσης αυτό το πρόβλημα έχει παρατηρηθεί σε χρήστες που προσπαθούν να πραγματοποιήσουν την προσωποποίηση του βίντεο από υπολογιστές που ανήκουν σε εταιρίες . Αυτό συμβαίνει επειδή οι εταιρίες έχουν πολύ πολύπλοκο λογιστικό προστασίας στους υπολογιστές τους, το οποίο πολλές φορές μπλοκάρει το ανέβασμα των φωτογραφιών. Όποτε προσπαθήστε να το κάνετε από ένα οικιακό υπολογιστή. 

γ.Ενας άλλος λόγος μπορεί να είναι οτι προσπαθείτε ανεβάσετε φωτογραφία σε format που δεν είναι αποδεκτό. Μπορείτε  να ελέγξετε  το format της φωτογραφίας από την κατάληξη του αρχείου της ή κάνοντας πάνω της δεξί κλικ και επιλέγοντας Properties (Ιδιότητες) => Details (Λεπτομέρειες). Αν είστε σίγουροι ότι το είδος του αρχείου είναι σωστό, αλλάξτε το όνομα του αρχείου με ένα που να έχει μόνο λατινικούς και αριθμητικούς χαρακτήρες,  χωρίς παύλες και κενά. Να σημειωθεί εδώ ότι για καλύτερο αποτέλεσμα οι φωτογραφίες που θα επιλέξετε να είναι οριζόντιες και σε πολύ καλή ανάλυση. 

Ε:

Πως βλέπω η κατεβάζω στον υπολογιστή το προσωποποιημένο βίντεο από τον Αι Βασίλη;

Α:

Αφού έχετε ολοκληρώσει όλα τα βήματα της παραγγελίας σας ,και είστε συνδεδεμένος/η  στον λογαριασμό σας,  μπορείτε να μπείτε στην ενότητα <Τα βίντεο και τηλεφωνήματά μου>, όπου θα δείτε στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας του Santa Letter δίπλα από το λογότυπο. Αμέσως  θα μεταφερθείτε στη σελίδα όπου περιέχονται τα προσωποποιημένα βίντεο ή Τηλεφωνήματα  που έχετε κάνει στο Santa Letter. Αφού επιλέξετε τη φράση <Τα βίντεό μου> , θα εμφανιστούν στην οθόνη σας όλα τα προσωποποιημένα βίντεο  όπου έχετε στο λογαριασμό σας . Έτσι επιλέγοντας το αντίστοιχο εικονίδιο, θα μπορέσετε  να κατεβάσετε τα βίντεο στον υπολογιστή σας ,  να τα δείξετε απο εκεί στους αγαπημένους σας , ή να τα στείλετε μέσω email όπου εσείς επιθυμείται.  Να σημειώσουμε εδώ ότι πρόσβαση σε αυτά τα βίντεο έχετε μόνο εσείς και ότι θα είναι διαθέσιμα στο λογαριασμό σας έως τα τέλη του Ιανουαρίου.

Ε:

Το βίντεο που έφτιαξα δεν έχει ήχο, τι κάνω ;

Α:

Κάντε εγκατάσταση στον υπολογιστή σας το δημοφιλές πρόγραμμα για προβολή βίντεο  VLC Media Player, και ανοίξτε το βίντεο σας με αυτό το πρόγραμμα ! Είναι δωρεάν

Ε:

Πως φτιάχνω το βίντεο;

Α:

Η διαδικασία απαιτεί σταθερό υπολογιστή. Για την δημιουργία του βίντεο  ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

α. Πατήστε στο πάνω μέρος του site την ενότητα ( Φτιάξτε ΒΙΝΤΕΟ ) Πατήστε εδώ

β. Στη συνέχεια πατήστε το πράσινο banner «Αγορά Βίντεο»

γ. Στο παράθυρο που σας ανοίγει (  Καλώς Ήρθατε ) εάν είστε καινούργιος  χρήστης του Santa Letter,  θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό χρήστη πατώντας το button Νέος Χρήστης . Εάν ήδη έχετε λογαριασμό στο Santa Letter πατήστε το button Καλώς ήρθατε και πάλι, και συμπληρώστε το email που έχετε δώσει κατά την εγγραφή σας και τον κωδικό ασφαλείας.  Για να μπορείτε να δημιουργήσετε, να αγοράσετε και να διαχειριστείτε το βίντεο είναι απαραίτητο να έχετε έναν λογαριασμό χρήστη.

δ. Αφού κάνετε είσοδο στο Santa Letter  θα εμφανιστεί στην οθόνη σας, το καλάθι αγορών, όπου θα πρέπει να επιλέξτε τον αριθμό των Βίντεο , ή όποια άλλη υπηρεσία θέλετε να αγοράσετε .  Στην συνέχεια πατήστε «Επόμενο Βήμα»

ε. Θα ανοίξει αυτόματα στον υπολογιστή σας το παράθυρο της πληρωμής. Εάν θέλετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα επιλέξτε την ενότητα «Με Πιστωτική κάρτα» και στη συνέχεια πατήστε το button «Επόμενο Βήμα» για να μεταφερθείτε στο ασφαλές  περιβάλλον πληρωμής της Alpha Bank . Εάν θέλετε να πληρώσετε με κωδικό προσφοράς  επιλέξτε την καρτέλα  «Με Κωδικό Προσφοράς» και αφού συμπληρώσετε τον «Αριθμό Κουπονιού» πατήστε «Εφαρμογή». Αφού επιλέξετε έναν από τους παραπάνω 2 τρόπους πληρωμής, επιβεβαιώστε το «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι όλους τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων» και πατήστε το button  «Επόμενο Βήμα»

ζ. Στη συνέχεια πατήστε στο πάνω μέρος του Site το «ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ & Τηλεφωνήματά μου», και στη σελίδα που θα ανοίξει, επιλέξτε την ενότητα «Ανεκτέλεστες Παραγγελίες». Από εκεί ξεκινά η διαδικασία προσωποποίησης. Πατώντας το κόκκινο banner  «Δημιουργήστε το βίντεο  τώρα», θα πρέπει να δώσετε στο σύστημα όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες για το παιδί σας, που θα βοηθήσουν στην αυτόματη δημιουργία του προσωποποιημένου αποτελέσματος.

η. Αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία, πατήστε στο πάνω μέρος του Site το «ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ & Τηλεφωνήματά μου», και στη σελίδα που θα ανοίξει, επιλέξτε την καρτέλα «Τα Βίντεο μου». Από εκεί μπορείτε να αποθηκεύσετε στον υπολογιστή σας το βίντεο ή να το δείξετε  στο παιδί σας, όποτε εσείς  θέλετε! Σημειώστε ότι πρόσβαση στα βίντεο, τηλεφωνήματα, ή γράμματα, έχετε μόνο εσείς! Η εκάστοτε προσωποποιημένη υπηρεσία παραμένει διαθέσιμη στον λογαριασμό σας προς χρήση μέχρι αρχές Ιανουαρίου  , ο λογαριασμός σας όμως παραμένει ενεργός για μελλοντικές αγορές.

Γράμμα από τον Άι Βασίλη

Ε:

Πότε θα παραλάβω τo προσωποποιημένο γράμμα ;

Α:

Οι παραγγελίες που θα πραγματοποιηθούν έως της 11 Δεκεμβρίου θα εκτελεστούν στης 12,13,14  Δεκεμβρίου.  Στη συνέχεια η εκτέλεση κάθε παραγγελίας θα πραγματοποιείται τις 2 επόμενες εργάσιμες ημέρες απο την ημέρα πραγματοποίησης της παραγγελίας σας, αναφορικά πάντα με την αποστολή του προσωποποιημένου γράμματος και των σχετικών δώρων! Να σημειωθεί εδώ ότι η αποστολή του προσωποποιημένου γράμματος και των σχετικών δώρων πραγματοποιείται από εταιρία ταχυμεταφορών. Το κόστος της αποστολής βαραίνει την εταιρία μας. Η παράδοση για αποστολές στην Ελλάδα γίνεται μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες.  Για αποστολές στην Κύπρο το διάστημα ανάγεται σε 5 εργάσιμες ημέρες .  

Επισημαίνουμε ότι το προσωποποιημένο βίντεο και τηλεφώνημα μπορούν να εκτελεστούν οποιαδήποτε στιγμή από την ολοκλήρωση της παραγγελίας και κατά τη διάρκεια του διμήνου Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2016. 

Δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση που χρειάζεστε;

Αφήστε μας να σας βοηθήσουμε!

Υποβάλεται την ερώτησή σας